Hot Plate - New City & Colour Single/ Fragile Birds -


It is undeniable ... I'm a fan of City & Colour! Especially because these songs remind me of my first moments with my man and also because Dallas Green live is even better LIVE than in studio tracks. This new single from his upcoming album "Little Hell » (Due next June), sounds more and more like a C&C live show! Adios Dallas and only but only his guitar (or almost)! Hello Dallas, his guitar and loud drum! I have great expectations for this third album and I am pretty sure I will not be disappointed at all!
For more info: www.cityandcolour.ca

C’est indéniable… Je suis une fan de City & Colour! Surtout parce que ces chansons me rappellent mes premiers instants avec mon amoureux mais aussi parce que Dallas Green sonnent encore mieux live que dans ses enregistrements studio. Ce nouveau single, tiré de son prochain album « Little Hell » (sortie prévue en juin prochain), a de plus en plus des airs de C&C en show! Adios Dallas et seulement mais seulement sa guitare (ou presque)! Bonjour Dallas, sa guitare et « loud drum »! J’ai beaucoup d’attentes envers ce troisième album et je crois que je ne serai pas du tout déçue!
Pour plus d’infos: www.cityandcolour.ca