Curioser and Curioser - The art of Zema -







Yesterday, it was the birthday of one of my favorite artist. I like her art for a long time now and I had the chance to recently meet her in person at one of our girls night out! NO disappointment, she is just like what her art reflects! Most of her work manage to pleased both sides of my personality; the princess who can beat the hell out of you! And I think this can describe her as well. I also really enjoy the cynical aspect of her work who flirts with a dark kind of humor. Zema is the kind of girl who can take up different types of challenges. As a multidisciplinary artist, she can easily indulge in duties of artistic director or spray cans on a concrete wall. What an inspiration she is!
zema-ink.com

Hier, c’était l’anniversaire d’une de mes artistes favorites. J’apprécie ses oeuvres depuis déjà longtemps et j’ai récemment eu la chance de la rencontrer en personne à l’une de nos soirées de filles. AUCUNE déception, elle est ce que son art reflète! La plupart de ses oeuvres réussissent à plaire aux deux facettes de ma personnalité; La petite princesses qui peut botter bien des derrières si nécessaire! Et je crois bien, que cette phrase la décrit tout autant. Le côté cynique, une sorte d’humour sombre, de ses pièces vient tout autant me chercher. Zema est le genre de fille à qui on peut lancer différent type de défis. Étant une artiste multi-disciplinaire, elle peut facilement se complaire dans des tâches de directrice artistique qu’à bombarder de peinture un mur de béton. Une inspiration quoi!
zema-ink.com